Eerste week voltooid als cowgirlšŸ¤

10 november 2017 - Yuleba, Australiƫ

Inmiddels zit mijn eerste week op de farm er alweer op dus tijd om weer wat op mm blog te schrijvenšŸ˜Š Internet vinden is hier erg moeilijk maar na een uur in de auto gezeten te hebben , dan toch wat gevonden. Ik heb het tot nu toe erg naar mijn zin op de farm. Michael en Sabrina (M&S)zijn de eigenaren en ik help hen in en om het huis samen met een Itialiaanse backpacker. M&S hebben honden, katten, paarden, schapen, koeien en zelfs een kameelšŸ˜‚ Verder springen er kangaroos in het rond, dingo's enz enz. Een werkdag bestaat uit wat vaste klusjes zoals de huishouding en de zorg voor de dieren. Ook moeten de koeien verplaatst worden, dus we zijn vaak onderweg op de quad. (Verplaatsen is hier niet 5 m maar de teller staat bijv. nog wel eens op 30 km) Verder hebben we veel vrije tijd waarin we kunnen paardrijden, zwemmen, wandelen, noem zo maar opšŸ˜€šŸ˜€ Het is zo een onwijs gave ervaring!!! Ik zet weer wat foto's in de galerijšŸ˜Š

Fotoā€™s

1. Lisanne:
    10 november 2017
    Ha miss Cowgirl, ziet er echt gaaf uit zeg!!! De combi werken en vrije tijd is goed geregeld zo te lezen. Erg leuk om zo met dieren bezig te kunnen zijn. Beetje jammer dat je zoveel moeite moet doen voor internet waardoor je berichten en fotoā€™s moet opsparen. Maar dat komt vast goed. Geniet ervan! Liefs
  2. Willy:
    10 november 2017
    Supertrots op je zusje!šŸ˜ŠšŸ–’Het ziet er echt fantastisch uit. Geniet ervan, maar dat moet helemaal goedkomen met alle beestjes om je heen.