Nieuw jaar, nieuwe uitdaging💪😁

5 januari 2018 - Brisbane, Australië

Alweer een tijdje geleden maar ik ben weer in de wifi zone! Dat heeft dan ook wel een reden want ik ben onderweg naar mijn volgende adres.🤗 Afgelopen twee maanden zijn super snel gegaan en ik heb al flink wat gedaan en gezien. Zo ben ik een week met Sabrina op pad geweest en zijn we naar een 2 daagse clinic van Ian en Clinton Anderson geweest. Zij zijn twee bekende personen in de horsemanship en gebruiken leerzame methodes😊 Verder hebben we ouders van Sabrina bezocht die een super mooi huis huis midden in de heuvels hebben. Ook heb ik afgelopen tijd het rijden opgepakt van vier jarige merrie Annie. Annie was nog niet super veel onder het zadel geweest dus dat was een leuke uitdaging🐎 Verder hebben we kerst in Mt Isa gevierd.. met 42 graden🎅 Ik denk niet dat ik ooit een warmere kerst mee maak🤣 En natuurlijk heb ik veel tijd doorgebracht met alles beesten, gevist met Michael, mijn eerste dingo gespot en wat struisvogels gezien.
En dan nu onderweg naar mijn nieuwe werkplek in Bundaberg!! In Bundaberg ga ik fruitplukken (waarschijnlijk lemons) Ik verblijf in een hostel en krijg vanuit daar een dag training en kan dan beginnen met werken. Het is allemaal nog een beetje de vraag of het daadwerkelijk een goede baan is maar er is maar 1 manier om erachter te komen... Bundaberg here I come😀

1. Oma Noort:
    6 januari 2018
    Lieve Agnes, ik heb je bericht ontvangen. Ik hoop dat je het ook in de komende tijd goed naar je zin zult hebben. Liefs en groeten van opa en oma.
  2. Annie:
    6 januari 2018
    Leuke foto's Ag! Alleen die varkenspoot, moest die er nou weer tussen? 😵😉 enjoy! En werkse straks!
  3. Lisanne:
    9 januari 2018
    Leuke foto's, leuk verhaal. Fijn dat je zo aan het genieten bent en met zoveel leuke dieren in aanraking komt. Ik ben benieuwd hoe het 'lemon'-plukken gaat verlopen. Lijkt me een redelijk zware baan maar misschien is dat wel geautomatiseerd. Veel plezier!!!